,,Велико срце деце Србије“

Од 2. до 6. октобра посебним активностима у нашој школи обележена је Дечија недеља под називом ,,Велико срце деце Србије.” У поменутом периоду реализоване су следеће активности:

Понедељак, 2. 10. 2023.

Отварање Дечије недеље и упознавање са планом и распоредом активности; Разговор о дечијим правима и обавезама које из њих произилазе.

Уторак, 3. 10. 2023.

Осликавање бетона у школском дворишту дечијим цртежима; Формирање облика срца телима ученика.

Среда, 4. 10. 2023.

Пројекција дечијег филма у трпезарији; Говорне и ликовне активности ученика о пријатељству, толеранцији , емпатији…

Четвртак, 5. 10. 2023.

Спортске активности ученика (игре у школском дворишту).

Петак, 6. 10. 2023.

Изложба ученичких радова-ликовни и литерарни радови на тему ,,Мој завичај” и Мој крај”.

Опис неких од активности:

Други дан Дечије недеље обележен је окупљањем ученика млађих разреда у дворишту школе где је свако дете имало прилику да се изрази цртежом, на себи својствен начин. У духу слогана Дечије недеље ,,Велико срце деце Србије”, ученици су телима правили срце и тако пропагирали вредности заједништва, пријатељства и припадања.
Трећи дан Дечије недеље обележен је у духу филмског мартона за најмлађе. Школска трпезарија је претворена у биоскоп, а на репертоару се нашао филм ,,Принц од папира”.

Наставници старијих разреда су Дечију недељу обележили на различите начине, а у договору са ученицима код којих су имали час. Тако је наставник музичке културе на часу код ученика петог разреда свирао композиције по избору ученика. На часу одељењског старешине, ученици одељења 8/2 разговарали су о толеранцији и емпатији, главним темама овогодишње Дечије недеље. Научили су да поштовање, саосећање са потребама других људи, уважавање њихових разлика и толеранција представљају основ и предуслов за мир и напредак како свакога од нас, тако и друштва у целини. У ту сврху, ученици су у сарадњи са одељењским старешином, Кристином Катанчевић направили и пано где је свако оставио свој отисак руку у различитим бојама указујући на различитости које постоје у друштву и да нас управо те различитости чине јединственима.